keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Mulle soittelee lehtimyyjät.

Mulle soittelee lehtimyyjät, kysyy miten menee onko säitä pidelly
siellä missä nykyään asut, mihin tarjous laitetaan.
Mulle soittelee lehtimyyjät, kertoo, nyt on ollu vähän yksinäistä,
vaimo lähti viemään roskia Kilimanjarolle, lapsista toinen eksyi
Play Stationiin, toinen Narniaan, mut hei miten sulla menee.
Mulle soittelee lehtimyyjät kertoo et tänään menee ihan okei,
mut voitko heittää kakskyt senttiä tai viiskyt jos on.
Mulle soittelee lehtimyyjät, tänään en vastaa.
Noudatan isän neuvoja kerrankin.
Vastaajaan tupsahtaa viesti, mikä on kun et vastaa.
Mulle soittelee lehtimyyjät, naisen ääni kuulostaa niin hyvältä,
voisi mennä sen kanssa vaikka naimisiin.
Mulle soittelee lehtimyyjät, laitan puhelimen Sarajevosta
ostetuille tyynyille lepäämään.

Ei kommentteja: